IBM Watson Analytics

Go beyond artificial intelligence met Watson.

IBM Watson Analytics

Met Watson Analytics hoeft u alleen maar uw gegevens te uploaden, waarna u meteen vragen kunt gaan stellen. Niet in een ingewikkelde querytaal maar in uw eigen taal! Bijvoorbeeld: “Wat is de trend van de marge in Euro per kg in Duitsland?”

Daarnaast zal Watson Analytics op basis van taal-, geolocatie- en tijdsherkenning zelf ook met inzichten komen. Guided analytics and visualizations show you patterns and trends you might not have seen in a sales and revenue report table. Tijdens het bekijken van analyses kiest Watson Analytics de visualisaties die het best passen bij de data. Deze zijn gemakkelijk naar eigen inzicht aan te passen.

Statistiek gedreven analyses

Watson Analytics toont context gerelateerde informatie naar gelang de gebruiker andere filters gebruikt en door de data navigeert. Op basis van statistiek gedreven analyses is het zelfs mogelijk om de bepalende factoren voor een hogere of lagere waarde te analyseren. Op deze manier kan een inzicht ontstaan in welke factoren van invloed zijn op bijvoorbeeld de marge in Euro.

Wilt u meer weten?

Cono Kaasmakers, Roerink Food Family, Royal A-ware en anderen gingen u voor. Maak een afspraak met één van onze specialisten om de mogelijkheden te bespreken voor uw bedrijf.

Begrijpen

Analyseer, intepreteer alle data, inclusief ongestructureerde tekst, plaatjes, audio en video.

Beredeneren

Geef gepersonaliseerde adviezen, op basis van persoonlijkheid, toon en emotie.

Leren

Maak gebruik van ‘machine learning’ om de in kennis in apps en systemen te laten groeien.

w

Interact

Creëer ‘chat bots’ die de dialoog aangaan.

 

Watson begrijpt alle data vormen, kan op een natuurlijke manier interactie hebben met mensen en op schaal leren en beredeneren.